Weer thuis - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

01 Juni 2016 | Nederland, Oss

Zo, we zijn weer lekker in ons oude vertrouwde kikkerlandje. Ondanks dat Macedonië écht aan te raden is voor de cultuursnuiver, de avonturier of de zonaanbidder zijn we toch blij dat we vanavond weer in ons eigen bedje mogen slapen.

Vanochtend hebben we nog wat uitgeslapen en weer lekker vers brood gehaald bij de plaatselijke supermarkt. Dat deden we overigens elke ochtend, want brood een dag bewaren is hier geen aanrader. Daarna de laatste spullen in de koffers gedaan en wat aan ons fotoboek gewerkt. Rond 12 uur nog eventjes bij het restaurantje bij ons beneden geluncht. Guido en kipschnitzel en ik weer de "Macedonische" tosti .... al blijft hij de eerste keer toch het áller lekkerst.

Daarna zijn we ons appartement uitgegaan en hebben we met onze koffers in de zon zitten wachten op de TUI transfer naar het vliegveld. Wij hadden gezelschap van twee oudere mensen. Vooral de man heeft in geuren en kleuren zitten vertellen over zijn tijd in dienst, de jaren met zijn ex-vrouw en de jaren dat hij 7 eigen kledingzaken had. Nu genoot hij samen met zijn Zuid-Afrikaanse vrouw van het mooie leven.

De luchthaven is erg klein. Het heeft twee gates en één koffiecorner waar je iets kunt drinken. Verder alleen maar stoeltjes. Maar omdat we nog wat gezellige praatjes aangeknoopt hadden met wat mensen die we tijdens verschillende excursies gesproken hadden, leek het wachten (van bijna twee uur) niet zo super lang te duren.

De vlucht en de verdere reis naar huis verliep voorspoedig. We hebben nog genoten van het mooie schouwspel van de bliksemschichten voor en achter de wolken. Rond 23.00 uur zaten we heerlijk thuis op de bank.

Wij hopen dat jullie het leuk vonden om weer met ons mee te reizen. Waar de volgende reis naartoe gaat weten we nog niet, maar als er weer plannen ontstaan horen jullie dat vanzelf.

Lieve groet,
Guido en Monique

• 02 Juni 2016 - 09:09

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, welkom thuis en gelukkig helemaal gezond, wij hebben weer genoten van jullie belevenissen en reis verslagen over deze vakantie. Het is leuk om te lezen hoe het jullie vergaat om deze reizen. Dit moet Monique vooral blijven doen dat is leuk.