Miami - Reisverslag uit Bella Vista Island, Zuid-Afrika van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Bella Vista Island, Zuid-Afrika van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Miami

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

06 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Bella Vista Island

Daar zijn we dan, na een autorit van ongeveer 4 uur zijn we in Miami! Ons hotel (Newport Beach hotel) is prima en vooral het strand is zoals in een sprookje .... witte stranden, cabanas met rieten daken en natuurlijk een súper blauwe zee. Helaas was het niet zo'n mooi weer vanmiddag, dus hebben we hier nog geen foto's van ... maar dat komt nog wel!
Tijdens de autorit hebben we een tussenstop gemaakt, niet zomaar bij een wegrestaurant of een tankstation .... nee, bij een soort food court. Dat is een ruimte zo groot als de benedenverdieping van een warenhuis, maar dan helemaal vol met eettentjes. We wilden eigenlijk alleen plassen, maar ik heb toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een échte Amerikaanse donut te eten. Tsja, wel een droom die uiteen spatte. Want de donut was helemaaaal niet lekker. Super droog en er zat echt geen smaak aan.
Maar goed. Het hotel en vooral het strand maakte dit helemaal goed. Na het avondeten bij een lokale Spanjaard gaan we vroeg naar bed. Morgen is het vroeg dag. Elly en ik gaan morgenochtend (6.15 uur) de zonsopkomst bekijken op het strand van ons hotel. Daarna (7.00 uur) vertrekken we met z'n allen met de auto naar Key West. Dit is het zuidelijkste puntje van Amerika en is ongeveer drie uur rijden. Daar zullen we 's avonds de zonsondergang (rond 19.45 uur) meemaken en daarna tijden we terug naar het hotel. Dat wordt dus een latertje.
Tot het volgende verslag!

• 07 Juni 2015 - 11:56

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, hadden jullie met ee gehuurde auto ( grote Amerikaan) gereden? Wel met airco neem ik aan. Het las als een romantisch eiland ( blue Lagoon) mijn fantasie ging ineens met mij op de loop. Dat ik daar onder een parasol zat met een frisse cocosnoot met een rietje erin, en daaraan zat de zuigen met het geluid van de zee achter mij. Nu wordt ik weer wakker, nou nog een paar lekkere dagen daar en geniet van de op en neergaande zon.

Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers