Weer thuis - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

12 Juni 2015 | Nederland, Oss

Zo, we zijn weer thuis. Vannacht heerlijk in ons eigen bedje geslapen.
Zoals je weet zijn we woensdag om 15.00 uur Amerikaanse tijd uit Miami vertrokken. Vanaf donderdag 13.00 uur Nederlandse tijd waren we weer thuis.
Slapen in het vliegtuig ging niet echt heel erg goed, dus we waren erg moe toen we thuis kwamen.
We hebben afleiding gezocht totdat we uiteindelijk rond 21.30 uur naar bed konden. We proberen gelijk weer in ons normale patroon terug te gaan, al was het moeilijk om tegen de slaap te vechten.
Nu snel de ruim 7200 foto's doorspitten en een fotoboek maken, zodat we alle mooie belevenissen ook aan je kunnen laten zien.
Bedankt voor het lezen van ons vlogen wie weet tot een volgend blog.

Guido en Monique

• 12 Juni 2015 - 09:54

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, jullie zijn inmiddels al thuis als ik dit schrijf, ik heb gelezen dat jullie 7200 foto's hebben gemaakt, ik wens jullie veel succes om daar de beste 60 foto's uit te kiezen voor het foto boek. Een advies kies fotos met zo min mogelijk waar jullie of de andere reisgenoten op staan, dat is alleen maar storend. Dit is niet negatief bedoeld maar als jullie natuur foto's hebben gemaakt komen die alleen maar tot zijn recht als er geen storende elementen op staan, ik zou zeggen rust nu nog een paar dagen goed uit voordat jullie weer gaan werken.

Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers

• 12 Juni 2015 - 23:28

Angela.:

Fijn dat jullie veilig en heel huids thuis zijn gekomen. En dat geld natuurlijk ook voor Rob en Ellie. Al is het een dag later dan gepland............ Jullie zijn er weer. Heel fijn. Ik heb jullie gemist. Xxxx van ons.