Laatste dag in Orlando - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Laatste dag in Orlando - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Orlando

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

05 Juni 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Vandaag onze échte laatste dag in Orlando.
Vanochtend hebben we de laatste (StarWars) parade gekeken in Hollywood Studios. Voor mij leek deze parade erg veel op de parade die we vorig jaar in Legoland gezien hadden. Maar dat mocht de pret niet drukken. Als afsluiter nog even een tekenles genomen, en raad eens .... we hebben Dopey getekend! Na de tekenles kan je (soms) de tekening van de "leraar" winnen bij een vraag en antwoord spel. Normaal doe ik niet eens mee, maar nu natuurlijk wel. Helaas, ik gaf het verkeerde antwoord. Guido deed ook mee en hij gaf het goede antwoord. Dus nu hebben we een mooie Dopey tekening! :-)
Morgen rijden we 's ochtends van Orlando naar Miami. In Miami zitten we van zaterdag tot en met dinsdag in een hotel aan zee. Hopelijk hebben we daar ook WiFi, zodat ik ook daar mijn blog kan schrijven.

Ps: veel foto's kan ik nu niet meer toevoegen, omdat de laptop al ingepakt is.

• 06 Juni 2015 - 17:21

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, leuk om te lezen dat julli het zo goed na je zin hebt, en hopelijk nog een paar mooie dagen aan het strand, goed insmeren factor 34 ter bescherming. Nog de groetjes van tante Thea die zit naast mij, zij wenst jullie nog een fijne vakantie.

Houdoe waer

• 06 Juni 2015 - 23:34

Ad&Christa:

Hoi Monique en Guido , leuk toch weer een dopey gescoord jullie verhalen blijven ons boeien en voor de foto's trekken we wel een avondje uit veel plezier op jullie nieuwe bestemming en we wachten maar af of het lukt om ons te verrassen met nieuwe indrukwekkende verhalen liefs A&C