Rustig aan - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

04 Juni 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Aanstaande zaterdag verplaatsen we van Orlando naar Miami. Dit is allebei in de staat Florida, maar het is toch nog zo'n 4 uur rijden. Omdat we onze energie wel nodig hebben voor zee verplaatsing, doen we het vandaag en morgen een beetje rustig aan.
Vanochtend hebben we uitgeslapen en uitgebreid ontbeten. Daarna hebben Elly en ik even aan het zwembad gelegen, terwijl de mannen nog even wat boodschappen gingen doen.
's Avonds zijn we naar Epcot gegaan om daar te eten. Na het onder gaan van de zon, kwam daar een vuurwerkshow. Deze hadden we een aantal dagen geleden gemist door het onweer. Vandaag was er geen vuiltje aan de lucht ..... strakblauw, zonder wolken.
De vuurwerkshow was erg mooi. Er lagen allemaal pontons op een groot meer. Vanaf deze pontons werd het vuurwerk de lucht ingeschoten. Ook waren er licht, water en laser effecten op en in het water. In het midden van het meer lag een grote,draaiende en verlichtte wereldbol die de show helemaal af maakte.
Morgen gaan we voor het laatst naar een Disney park, dit wordt Hollywood studios. Daar kijken we naar de StarWars parade en gaan in nog wat attracties. 's Avonds eten we bij Planet Hollywood in DownTown Disney. Ja, dat moesten we écht reserveren, want goede restaurants zitten hier zo vol .... ondanks dat er hier super veel restaurants zijn.
Foto's volgen nog ... tot snel weer!

• 05 Juni 2015 - 16:02

Jan Ploegmakers:

Hallo Guido en Minique, wat ik lees is dat jullie je zelf goed vermaken, en het is ook fijn om wat rust en ontspanning te nemen. Om weer op te laden voor de volgende etappe, ik ben de afgelopen dagen weer in de Sint -Jan geweest als POG. Nou ik zou zeggen op naar de volgende dag.

Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers