Animal Kingdom 2 - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Animal Kingdom 2 - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Animal Kingdom 2

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

31 Mei 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Vandaag opnieuw naar Animal Kingdom geweest. Ik denk dat dit mijn favoriete park is. Dit komt vooral door de vele dieren in dit park. Deze dieren leven in ruime verblijven waarin hun normale leefomgeving nagebootst is. Daarnaast zijn er ook nog hele mooie shows en mooie attracties.
'S avonds zijn we naar Down Town Disney gegaan. Dat is een hele lange winkelstraat waarin hele grote winkels en restaurants gevestigd zijn. We kijken onze ogen uit in de SUPER grote Disney winkels. Gelukkig hebben ze ook een héél grote Lego shop. Daar hebben we wat inkopen gedaan :-)
Morgen gaan we naar SeaWorld. Dit stond eigenlijk al eerder op de planning .... maar nu gaat het dan ook echt gebeuren. Helaas is SeaWorld al vroeg dicht, dus na Seawold gaan we nog even naar Epcot. Daar hebben we de vorige keer de vuurwerkshow niet gezien. Morgen kunnen we (gebruikmakend van onze fastpass) het vuurwerk vanaf een hele mooie plek bekijken.
Tot morgen!

• 01 Juni 2015 - 14:42

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, het verslag was duidelijk over het dierenpark, dat jullie het een mooi park vonden en ook overzichtelijk. Daarna nog wezen winkelen ik denk nog iets u iets gekocht van Disney om mee naar huis te nemen voor de collectie? Wij hadden de rommelmarkt in de Pijlijzerstraat gehad, het weer zat niet mee regen en harde wind, wij hadden toch redelijk verkocht. Ik ben benieuwd hoe het in Sea world is geweest, kusjes van familie Ploegmakers uit de Pijlijzerstraat houdoe waer.