Hollywood studio's 2 - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Hollywood studio's 2 - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Hollywood studio's 2

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Vineland

We waren natuurlijk al een dag in Hollywood studio's geweest .... maar elk park is te groot om in één dag goed te bekijken.
Gelukkig is er een fastpass, zodat we niet overal in de wachtrij hoeven te staan. Want omdat het (opnieuw) StarWars weekend is, is het in dit park errug druk.
Wij hadden het diner gereserveerd bij een restaurant. Tijdens dit diner liepen er verschillende Disneyfiguren rond, maar wel in het StarWars thema. Dus geen gewone Goofy, maar Darth Vader Goofy, enz.

Hoogtepunt van de dag was voor mij de show van Frozen (nieuwe Disney film). Lekker meezingen tijdens de sing-a-long, mooie foto's maken en een erg leuke presentatie door de presentatoren.

Ik vergat gisteren nog te vertellen dat Guido mee mocht doen aan de show van Belle. Door de pratende kast was hij uitgekozen om haar te beschermen:-) Heel erg grappig en leuk in elkaar gezet.

Morgen gaan we voor de tweede keer naar Animal Kingdom. Natuurlijk hebben we weer een fastpass voor een aantal attracties. Ik ben benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen.

Tot morgen!

• 01 Juni 2015 - 10:33

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, het is leuk om te lezen dat jullie het goed na jullie zin hebben in Amerika. Ik kon Guido niet herkennen in het hernas maar, ik ga er vanuit dat hij zijn rol goed heeft gespeeld. Misschien krijgt hij wel aanbiedingen voor nog meer rollen. Ik wens jullie nog veel plezier en mooi weer.