Legoland - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Legoland - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Legoland

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

28 Mei 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Helaas was Elly vandaag nog niet beter, dus vandaag niet naar Seaworld .... maar dat komt nog wel. Alternatief was dat Guido en ik samen naar Legoland zouden gaan. En dát hebben we dan ook gedaan.

Vroeg uit de veren! En samen met onze chauffeur Rob naar Legoland. In veel dingen lijken alle Legolanden op elkaar ... dus we herkenden een en ander :-)
Er waren natuurlijk weer heel wat mooie dingen te zien en te doen. Maar ik hou het maar bij de hoogtepunten:
- Ik heb weer een nieuwe coaster overleefd. Oké, het is natuurlijk een kinderattractie, maar voor mij was het een hele (leuke) overwinning.
- In Legoland hebben ze een cypress garden (cipressentuin). Naast cipressen hadden ze er nog heel veel andere soorten bomen en planten. De meest bijzondere boom vond ik toch wel de Banyan tree (ficus benghlensis). Deze plant/boom groeit op een heel aparte wijze naar het licht en naar de grond.

Rond 17.00 uur kwam chauffeur Rob ons weer ophalen bij de ingang van het park. Gelukkig voelde Elly zich iets beter, dus konden we met z'n allen avondeten. Dit keer bij Buffalow wild wings. Gezonde kippetjes (met of zonder botje) met heerlijke salades en uienringen.

Morgen gaan we weer naar Magic Kingdom. Hier zijn we al een keer eerder geweest, maar nu doen we andere attracties.

Tot het volgende blog!

• 29 Mei 2015 - 07:21

William:

Ha genieters! Aan alles is te lezen dat jullie het erg naar de zin hebben. Zorg je dat je niet te snel vakantie viert? Lees nu NL tijd 07:00 uur het verslag van 29 mei? Have fun!

• 29 Mei 2015 - 11:44

Jan Ploegmakers:

Hallo, Monique en Guido jammer dat Elly nog ziek was maar, hopelijk is zij binnenkort weer beter, ik heb wel gelezen dat jullie je verkenning van Florida gewoon voortzetten dat is ook goed denk ik. Monique ik vindt het knap van jou dat je een overwinning hebt gehaald op een kleine angst voor rollercoasters al was hij dan niet zo groot. Guido heeft jou daar natuurlijk geestelijk en fysiek bij ondersteund natuurlijk. Het is ook belangrijk dat jullie weer genoten hebben van het park, hopelijk was het eten ook lekker, ik zou zeggen ga zo vooral door.

Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers

• 29 Mei 2015 - 12:40

Diane Van Der Biezen:

Hoi Guido en Monique,

Heel leuk te lezen dat jullie je uitstekend vermaken in het verre Amerika! Voor mij ook gezellig om ff bij te lezen in mijn pauze. Ben benieuwd naar de volgende dagen, gelukkig volgen er nog genoeg voor jullie :)
    Veel plezier nog maar dat zal wel lukken!!!

liefs,

Diane

• 29 Mei 2015 - 12:54

Mieke:

Hoi wat leuk om iederekeer iets van jullie te lezen in dit zalige oord in Spanje. De techniek staats voor niets. Denk aan jullie , beterschap aan Ellie. Groetjes van ons allen

• 29 Mei 2015 - 23:09

Ad & Christa:

Zo te lezen hebben jullie het fantastisch naar jullie zin . Doe rustig aan en geniet want de vakantie is zo om, wij blijven jullie mooie verslagen volgen , lieve groetjes .

• 30 Mei 2015 - 15:09

Angela: