Magic Kingdom 1 - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Magic Kingdom 1 - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Magic Kingdom 1

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Vandaag naar Magic Kingdom. Dit is het park dat het meest lijkt op Disneyland Parijs. Maar ondanks dat het park er het meest op lijkt, is dit park écht schoner en meer gedetailleerd.
Op zo'n dag doe je weer zoveel indrukken op, dat ik soms niet weet wat ik jullie wil vertellen.
Vandaag was het memorial day, op deze dag is vrijwel heel Amerika vrij. Dat was afgelopen weekend echt te merken in de parken. Het was erg druk en de wachtrijen waren wat langer dan normaal. Ook vandaag hadden we verwacht dat het wat drukker was.
Dus we hadden vanochtend rustig aan gedaan, zodat we bij de entree niet zo lang in de rij hoefden te staan. Dat bleek niet nodig. Het park was lekker druk, maar niet overvol. De wachtrijen waren "gewoon". Alleen bij de nieuwe attractie van Sneeuwwitje en de Zeven dwergen was het erg druk; 100 minuten. Hier MOET ik natuurlijk in! Maar niet vandaag ... deze attractie bewaren we tot ons volgende bezoek.
Het meest indrukwekkende was toch wel de lichtshow aan het eind van de dag. Dan wordt er licht geprojecteerd op het grote kasteel van Doornroosje. Hoop dat ik straks weer wat foto's toe kan voegen.
Het weer is hier trouwens prima! Gemiddeld zo'n 33 graden. Vandaag een gisteren een enkele (stort)bui, maar dat is ook zo weer droog.
Morgen/dinsdag staat er weer een ander park op het programma; Epcot. Wat ik me daarvan voor moet stellen weet ik nog niet, maar dat lezen jullie wel weer in het volgende blog.

• 26 Mei 2015 - 14:44

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, het is goed om te lezen dat jullie het zo leuk hebben en veel indrukken op doen, zo krijgen de thuis blijvers ook een idee hoe het er allemaal aan toe gaat en hoe mooi het allemaal is. Ik lees dat het weer ook mooi is, dan kunnen we in Nederland niet zo zeggen, momenteel is het maximaal 15 graden wel droog. Wij zijn weer benieuwd naar het volgende verslag, houdoe waer.

Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers

• 26 Mei 2015 - 16:03

Wahyu Kasbolah:

Als ik dit weer lees, beleef ik het gevoel weer helemaal opnieuw. Schitterende lichtshow, etc. Nog veel plezier!!

Groetjes,

Wahyu

• 26 Mei 2015 - 20:50

Ad &Christa:

Hoi Monique en Guido , zo te lezen hebben jullie het fantastisch naar je zin we zijn benieuwd naar al jullie foto's en verhalen daar kunnen we wel een avondje voor uittrekken volgens mij , deze verslagen zijn al indrukwekkend , we kijken uit naar het volgende verslag . Groeten en liefs natuurlijk ook aan Rob En Elly .

• 27 Mei 2015 - 17:44

Lisa, Margo, Wim En Ilona:

Hallo Guido en Monique,

Super leuk om al jullie verhalen te lezen! Zo te zien hebben jullie het helemaal naar jullie zin en komen er nog veel meer dingetjes om te vertellen! Geniet ervan en we kijken uit naar het volgende mailtje!
    Groetjes de familie Meijers :)