Veilig thuis - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

16 Juni 2014 | Nederland, Oss

Na een veilige reis zijn we weer thuis. Wat hebben wij een heel erg leuke vakantie gehad. Denemarken is een mooi, groen land en vooral de rust is heel erg fijn... vinden wij. De Denen zijn erg vriendelijk en willen je te allen tijden helpen en informeren. Voor lange wandelingen is het land voor ons een beetje té vlak, maar alle dorpjes en het strand maken dit helemaal goed.
Alles wat we gezien hebben was mooi, interessant of leuk, maar het eiland Fano was voor ons hét hoogtepunt. Het karakter van de huizen, de gezelligheid van de dorpjes, de rust in de natuur en het ongelooflijke gevoel wat het stand geeft is niet te beschrijven.
Nu zijn we weer thuis en dragen de herinnering aan deze vakantie ons hele leven met ons mee.

Hopelijk hebben wij jullie een beetje mee kunnen nemen tijdens onze reis naar Denemarken. Waar de reis de volgende keer naartoe gaat, weten we nog niet ... maar wij hopen jullie opnieuw mee te mogen nemen op onze reis.

Groet Guido en Monique

• 16 Juni 2014 - 22:14

Bert En Marijke:

Goed om te horen dat jullie weer veilig en wel in Oss zijn.
    Nogmaals dank voor jullie verslagen zo hadden wij ook een beetje vakantie

Houdoe en tot feuts maar weer!!

• 16 Juni 2014 - 22:35

Ad & Christa:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn ,wij hebben genoten van jullie verslagen en zijn benieuwd naar de foto's.
    Liefs pap en christa .