Legoland 1 - Reisverslag uit Billund, Denemarken van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Legoland 1 - Reisverslag uit Billund, Denemarken van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Legoland 1

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

14 Juni 2014 | Denemarken, Billund

Oké, eerst nog even over gisteren. Wij hebben tv gekeken op een beeldje van 2 bij 3 cm, waarop om de paar minuten zo'n halve minuut voetbal te zien was. Daarnaast hadden we via een app radio 1 aangezet. Echt geweldig om een wedstrijd via de radio te horen en soms een glimp van voetbal op de tv langs te zien komen.
Maar goed, terug naar vandaag. Vanochtend waren wij al bijtijds uit de veren om het huisje te verlaten en naar Legoland/Billund te gaan. Het hotel ziet er mooi uit, veel kleine legoverwijzingen in heel het hotel. Wij hebben vandaag van 10.00 uur tot 18.30 uur in het park geslenterd. Het belangrijkste zijn de StarWars "poppen" die in heel het park rondlopen. Heel veel, voor mij, bekende poppen nemen de tijd om op de foto te gaan met kinderen én volwassenen :-) Maar eigenlijk mag je ook niet anders verwachten tijdens een StarWars event. Nu hangen we in onze hotelkamer op de luxe stoelen en kijken tv.
Vanavond heerlijk slapen in de ogenschijnlijk lekker slapende bedden. Morgen opnieuw een dag Legoland.

Tot morgen.

• 15 Juni 2014 - 10:47

Jan Ploegmakers:

Hallo Guido en Monique,is Legoland zo groot dat je daar jezelf twee dagen kunt vermaken en zijn die Starwars figuren daar altijd aanwezig of is dat tijdelijk? Het lijkt mij wel leuk te zien wat je met die Legosteentjes kunt maken. Gisteren is Mandy afscheid komen nemen samen met Ricardo,ik merkte wel dat er bij Ricardo nog veel emotie zit over deze scheiding bij hem persoonlijk, hij was nogal recalcitrant. Groetjes uit de Pijlijzerstraat. Xxx