Nog even geduld - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Nog even geduld - Reisverslag uit Oss, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Nog even geduld

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

30 Mei 2014 | Nederland, Oss

Nog even geduld en dan is het zo ver. Over een week zitten wij in de auto op weg naar Denemarken. Daar gaan we genieten van de rust en de natuur. Misschien zijn er ook nog wat bezienswaardigheden die de moeite waard zijn.
We hebben particulier een huisje gehuurd bij een Nederlandse familie.
Aan het einde van onze vakantie gaan we ook nog een paar dagen naar Legoland ... dat kan natuurlijk niet uitblijven :-)
Het huisje staat in Oksbol en Legoland ligt in Billund ... voor als je nieuwsgierig bent.

Wij willen je vragen geen meldingen te maken op Facebook/Twitter oid die te maken hebben met onze vakantie. Wij delen graag met jou waar we zijn op vakantie, maar dat hoeft niet heel de wereld te weten.

Mocht je genoeg hebben van onze vakantieblogs? Laat het dan even weten via een mailtje of schrijf jezelf uit.

Nou, wij zijn er helemaal klaar voor .... De huissleutel hebben we al in ons bezit en de Deense Kronen liggen al klaar. Nu nog een paar dagen voorpret voordat de vakantie kan beginnen.

Tot later!
Groet Guido en Monique