Op naar Eurodisney! - Reisverslag uit Magny-le-Hongre, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Op naar Eurodisney! - Reisverslag uit Magny-le-Hongre, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Op naar Eurodisney!

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

07 Juni 2013 | Frankrijk, Magny-le-Hongre

Op vrijdag na het ontbijt de laatste spulletjes in onze koffers gedaan. Wat een mooie, indrukwekkende week was dit weer. Dit is weer zo'n gebeurtenis waar we graag en vaak aan terug willen denken.

Maar nu onderweg naar Eurodisney. Wat een mooie overgang ... van het ene positieve naar het andere. En zoals op de foto te zien is, zijn al onze vrienden (=amis) in gedachte bij ons.

De reis verliep voorspoedig en zelfs zonder files. Rond 16.30 uur reden we de parkeerplaats van Hotel Magic Circus op. Een mooi hotel en, zoals je al kan raden, helemaal in circusstijl.

Na een snelle opfrisbeurt zijn we nog even gaan eten in Disney village. Dat is een winkelplein vlak voor de entree van Eurodisney. Je kunt hier eten, drinken, winkelen en naar de bioscoop.

In een restaurant waarin het meeste personeel op rollerskates door het restaurant heen vloog aten we een dikke hamburger met friet en salade. Dat was heerlijk, na een week lang pasta gerechten. Natuurlijk is er ook al wat aan onze vingers blijven plakken, maar dat hadden we gewoon verdiend!!

Morgen is onze eerste dag in Disneyland. We hebben er nu al zin in, maar eerst lekker slapen! Het was toch wek en vermoeiende reis.
Welterusten!