De vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

02 Juni 2013 | Frankrijk, Alpe d'Huez

De vakantie begon natuurlijk weer met een echte Monique actie. Geen stress, lekker relaxed ... huisje aan kant en de meeste spullen gekocht en ingepakt.

Nog even naar de verjaardag van Martijn en daarna vroeg ons bed in zodat we bijtijds weg konden rijden. Na de verjaardag bedacht ik me opeens dat ik mijn paspoort nog moest pakken. Heel het huis overhoop gehaald, maar geen paspoort gevonden. Na meer dan 2 uur zoeken had Guido het paspoort gelukkig gevonden. Vindplaats ... in een pan in de keukenlade. Ik wist dat ik het paspoort goed weggestopt had!!

Na een veel te korte nacht (half uurtje) zijn we rustig aan onze tocht naar de Alp begonnen. Op ons gemak gereden, gegeten, gedronken en even een tukkie gedaan. Rond het middaguur kwamen we aan op de Alpe d'Huez.

Ons hotel is prima; echt heel centraal, maar ook zeer nette kamers met een meer dan prima uitzicht. Als het lukt voeg ik wat foto's toe aan dit bericht.

Nu hebben we net gegeten. Dat is tijdens de Alpe d'HuZes erg goed geregeld. In een grote tent staan heel veel vrijwilligers klaar om jou een soepje, hoofdgerecht,salade en toetje te geven. Echt in no-time staat je dienblad vol met eten.

Nu buiken we wat uit. Vanavond is er nog een openingsavond, maar we weten nog niet zeker of we dat trekken. Onze oogleden zijn al erg zwaar.

Oh ja, nu nog even het weer. In tegenstelling to eerdere berichten is het vandaag zeer aardig weer. Een zonnetje en heel soms een wolkje. Tegen de avond wordt het wat heiig. We zien wel wat het e rest van de dagen wordt.

Tot een volgend blog!