Eerste dag in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Eerste dag in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Londen

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

29 Juni 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanochtend al om 2.45 uur naast ons bed om bijtijds op Schiphol te zijn, want om 7.15 uur vertrok ons vliegtuig.
Gelukkig hadden we voldoende tijd uitgetrokken, want het parkeren van de auto én het wachten op het busje duurde een stuk langer dan verwacht.
Maar goed ...... uiteindelijk op Schiphol liep alles voorspoedig. En in het vliegtuig kregen we (zelfs op een vlucht van nog geen 50 minuten) een "echt" Engels ontbijt. En daarna (Euh ja, daar had ik me echt op verkeken) een Engels kopje thee. De thee was zo zwart als koffie en zelf met suiker niet te drinken :-( Maar goed, toch in een paar slokken opgedronken .... met hulp van Guido.
Eenmaal in London zijn we met het openbaar vervoer naar ons hotel gegaan om onze trolley's te stallen. Daarna het stadscentrum in. Al hadden we geen idee waar we moesten beginnen.
In onze herinnering hing dat Piccadilly Circus mooi moest zijn, dus daar startte we ons Londen-avontuur. Van daaruit liepen we wat rond en bij toeval kwamen bij de Lego winkel die we deze dagen minimaal een keer wilden bezoeken. Missie 1 geslaagd.
Maar er is hier zoveel meer en moois te zien. Geweldig mooie gebouwen en winkels met de mooiste, duurste en/of bekendste merken wisselen elkaar af.
We gingen ook binnen bij de Disney winkel en natuurlijk kon ik me niet beheersen om íets te kopen :-)
Nu zijn we op onze hotelkamer. Deze kamer is onderdeel van de Universiteit van Londen; heel grappig. De kamers en het bed zijn klein, maar prima om in te verblijven. Nu liggen we even te rusten, want vanavond gaan we naar een concert van Adèle in het Wembley Stadium. Daar hebben we echt heel veel zin in en we zijn zo benieuwd wat deze avond gaat brengen.
Morgen meer.

Lieve groet