Tajine, nacht en zaterdagochtend - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Tajine, nacht en zaterdagochtend - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Tajine, nacht en zaterdagochtend

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

25 Augustus 2012 | Marokko, Marrakesh

Waar was ik gebleven … de tajine was heerlijk. Eerst een koude salade met tomaat, olijven, ui en groene paprika. Daar de tajine met tomatensaus en gehaktballetjes. Als nagerecht een fruitsalade. Als je je nu af vraagt wat Guido gegeten heeft …. hij heeft gewoon alles opgegeten en ervan genoten. Marokko voelt toch een beetje als een groot restaurant. En voor wie niet weet hoe een tajine eruit ziet zal ik binnenkort een foto toevoegen waarop een tajine staat. Nu heb ik hier nog geen foto van.
’s Avonds genoten van een avondbriesje op het dakterras met een (mierzoete) muntthee. De nacht was nog een beetje onwennig, maar over twee weken ben ik vast gewend.
Vanochtend hebben we rond 8.30 uur ontbeten, want we wilden voor de warmte al aan de wandel zijn. Binnen anderhalf uur liepen we al keuvelend ver buiten de stadsmuren van Marrakech. We zochten naar de thuisbasis van Neckermann in Marrakech. Daar even wat informatie opgehaald over excursies en mogelijkheden om zelf te reizen met het openbaar vervoer. Onderweg zagen we veel mooie stadstuinen en op de terugweg hebben we nog een hele mooie tuin; Jardin Marjorelle. Dit was echt het bezichtigen waard! Daar wat gegeten en nu het het heetst van de dag is, hangen we een beetje rond in onze kamer en bekijken we de informatie over de excursies. Morgen de excursies bespreken we hebben veel mooie dingen in de planning.
Tot later!

• 25 Augustus 2012 - 22:00

William:

hoi guido en monique, dat klinkt al erg leuk en gezellig. Blijf genieten en dan zal ik jullie verhalen blijven lezen. Doei!

• 26 Augustus 2012 - 00:23

Ad En Christa:

Hoi lieverds, Fijn dat het zo mooi is daar! Geniet ervan, dan genieten wij van jullie verslagen en foto's! Groetjes, Papa en Christa

• 26 Augustus 2012 - 11:21

Sven, Fenna, Martijn En Angela:

Lieve Ome Guido en Tante Monique,

Zelfs wij kunnen jullie verslagen lezen. Echt geweldig om jullie zo te volgen. Dan missen we jullie ook niet ze erg als laatst toen jullie in Frankrijk waren. Blijf genieten en doe wat jullie willen en zin in hebben.

Veel liefs en knuffels
    Van Sven , Fenna, Martijn en Angela.

• 29 Augustus 2012 - 19:45

Renie:

Hoi guido en monique

Hoe gatt het bij jullie heb op jullie uitjes gereageerd maar kan ze niet terug vinden hebben jullie ze wel aan gehad.
    Hebben tot nu toe geen reis verslag meer gezien,heb je ze ook niet meer verstuurd.
    Wij horen het wel

Gr en Liefs van onsxx