Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

24 Augustus 2012 | Marokko, Marrakesh

Ja ja, het eerste echte reisverslag.
Vannacht door Rob en Elly thuis opgehaald en afgezet bij vertrekhal 1 op Schiphol. Lekker gegeten en nog even wat aan windowshopping gedaan.

Om iets over zessen vertrokken we vanaf de Polderbaan de lucht in. De eerste 10 minuten zat ik natuurlijk weer met bij elkaar geknepen billen, maar de rest van de vlucht kon ik (en dus Guido ook) ontspannen en konden we genieten.

Om exact 10 uur Nederlandse tijden landden we in Marrakech. De vlucht duurde dus korter dan dat ik dacht. Daarnaast is er maar één uur tijdverschil, dat is ook anders dan ik dacht .... lekker ingelezen.

Maar goed, we waren veilig en wel geland en dat was het alle belangrijkste. We werden netjes opgevangen door een contactpersoon van Thomas Cook/Neckermann. Met een luxe 4x4 met airco werden we naar ons Riad gebracht.

Om 11 uur zaten we aan echte, zoete Marokkaanse thee in ons Riad. Na een half uurtje kwam de eigenaar zich voorstellen, hij was pas net wakker. We konden nog niet in onze kamer, dus wij zijn gelijk het drukke Marrakech ingedoken. Natuurlijk wel met een kaartje, want het is hier een wir-war aan straatjes en steegjes.

Nu, 13.30 uur, hebben we net de kamer verkend. Over een half uurtje gaan we lunchen; een traditionele Tajine met tomatensaus en gehaktballetjes. Dit wordt vers voor ons gemaakt door de vrouw van de eigenaar.

Tot zo ver..... volgend verslag volgt waarschijnlijk heel snel. Het is hier zo indrukwekkend!

• 24 Augustus 2012 - 19:59

Katja:

Fijn te lezen dat jullie een goede vlucht gehad hebben.
    Ben benieuwd jullie avonturen te lezen.

Geniet ervan.
    Katja

• 24 Augustus 2012 - 23:46

Ma En Pa En Bart:

Hallo Guido en Monique

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen,en het is er prachtig weer.
    Je zal daar veel tegen komen want het moet er geweldig zijn.
    Het zal ook wel een lange dag zijn geweest,jullie slapen een gat in je bed denk ik.
    Wij wensen julllie nog een hele fijne vakantie en houden van jullie kanjers van onsxx
    Tot het volgende bericht
    liefs van ons