Aansturen - Reisverslag uit Dhapakhel, Nepal van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Aansturen - Reisverslag uit Dhapakhel, Nepal van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Aansturen

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

10 Juli 2018 | Nepal, Dhapakhel

10 juli
Dinsdag, als ik hier de dag niet schrijf ben je de dagen op een bepaald moment kwijt.
Best lekker geslapen vannacht en nu weer klaar voor het ontbijt. Zo dadelijk weer naar de bus en ik ben nieuwsgierig wat de dag vandaag gaat brengen. Kijken hoeveel studenten er over zijn van de 18.
Aangekomen op het project waren ze er nog alle 18 met volle moed. We gaan in de ochtend een flinke hoeveelheid beton maken in twee groepjes, ik stuur de twee groepjes aan en dat is echt leuk! Ze werken hard voor me en ik geef ze goede uitleg. Met het gemaakte beton gaan we een soort van veranda maken en dat doen ze goed. Het neemt best veel tijd in beslag en het is alweer 12.30 uur en tijd voor pauze. Rond 13 gaan we weer verder en maken het mooi af.
We hebben nog best wat tijd over en gaan specie maken om weer verder te metselen. Ik geef weer opnieuw uitleg hoe ze de basis stenen leggen om hun loodlijn uit te kunnen zetten. En ik hou de boel een beetje in de gaten of dat ze het goed doen. Ze luisteren best goed dus mijn twee groepjes gaat het goed af. Rustig zelf meewerken helpt een hoop.
Rond 15.30 uur zit de werkdag er weer op en ga ik weer terug naar het guest house. Ik realiseer me opnieuw dat het nog maar drie dagen is en dat de Nepalese aanstuurder op het project me vandaag zij dat hij me echt gaat missen, omdat ik echt een fantastische hulp ben op het project. En dat ik zo geduldig mensen aanstuur en vele malen dingen opnieuw uitleg Hij vindt het bewondering waardig en dat is heel leuk om te horen.
Ik lees op mij kamer een boekje en rust weer wat uit voor morgen. Het was wederom een mooie dag met de groep. Om 20 uur even eten en dan kijken of ik een beetje op tijd kan slapen.
Tot morgen maar weer.....

  • 11 Juli 2018 - 08:42

    Mieke:

    Wat fijn zo`n compliment.
    Hij heeft natuurlijk hartstikke gelijk JE BENT OOK EEN TOPPER.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido en Monique

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 72182

Voorgaande reizen:

02 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Lesbos

29 Juni 2018 - 28 Juli 2018

Nepal adventure

28 Juni 2017 - 03 Juli 2017

Even ertussenuit

23 Mei 2016 - 01 Juni 2016

Vakantie Macedonië

23 November 2015 - 28 November 2015

Rome

22 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Naar Amerika

06 Juni 2014 - 16 Juni 2014

Denemarken incl. Legoland

16 Augustus 2013 - 24 Augustus 2013

Vandans - Voralberg - Montafon

01 Juni 2013 - 10 Juni 2013

Alpe d'HuZes en Marne la Vallee

24 Augustus 2012 - 08 September 2012

Marokko in a nutshell

Landen bezocht: