Samen op pad - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Samen op pad - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Samen op pad

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

02 Juni 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Vandaag samen op pad, onder andere omdat het onze trouwdag (14 jaar) was. Rob heeft ons vanochtend naar de ingang van Magic Kingdom gebracht. Daar zijn we (niet geheel toevallig) kennissen tegen gekomen. Voor wie ze kennen Marilyn (schoonheidsspecialiste) en Hans. Daar zijn we een paar uur mee opgetrokken. We hebben samen met hen wat attracties bezocht en hebben we een aantal Disney hotels bezocht. Heel leuk, want deze hotels hadden allemaal een ander thema met ander winkeltjes :-)

Rond 6 uur heeft Rob ons weer opgehaald bij de Kiss and Ride. Nadat we ons opgefrist hadden, zijn we met z'n vieren gaan eten bij een steak restaurant. Nou, als je ergens steak MOET eten (als je er van houdt tenminste) is wel hier in Amerika. Heerlijk sappig, zacht en vol van smaak .... jammie!!

Nu 22.30 uur snel naar bed. Morgen gaan we héél vroeg uit bed, omdat we graag de aankomst van de Disney figuren willen zien in Magic Kingdom. Dus om 6.30 uur gaat de wekker weer. Wat we de rest van de dag gaan doen, weet ik even niet. Maar we vervelen ons nog steeds niet, hoor!

Foto's volgen nog ... morgen of zo.

• 03 Juni 2015 - 10:37

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, als eerste nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, alweer 14 jaar wat gaat de tijd toch snel. Jullie Appje was wel leuk om te zien dat je op zo'n grote afstand toch nog familie tegen komt. Ik weet niet of jullie wisten dat Merlyn en Hans op dezelfde tijd daar zouden zijn. De beschrijving van het eten klonk ook wel lekker een lekker stukje gegrild vlees dat gaat er altijd in. Wij zouden zeggen houdt het nog even vol daar maar, dat zal niet moeilijk zijn want het enthousiasme spat er vanaf, Houdoe waer

Groetjes van Renie, Jan en Bart Ploegmakers

• 03 Juni 2015 - 20:31

Ad En Christa:

Hoi jullie saampjes, Leuk om je trouwdag in Magic Kingdom te vieren! Toont aan dat jullie een sprookjeshuwelijk hebben! ;-) Heerlijk dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben, je zal wel een paar dagen bij moeten komen als je weer terug komt. Nog heel veel plezier met zijn allen! groetjes, Ad en Christa