Shoppen en relaxen - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Shoppen en relaxen - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Shoppen en relaxen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

28 Mei 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Bedankt dat jullie nog steeds met ons meeleven tijdens onze reis. Nog even jullie vragen beantwoorden:
- Ja, het is erg goed weer. Elke dag zo'n 33 tot 35 graden. We hebben nu twee dagen met een bui gehad, maar dat is helemaal niet erg. Het regent hier warm water en na een half uur is alles weer droog. 's Avonds koelt het af tot 15 tot 18 graden.
- Ja, ik heb Mini oren met strik gekocht. Samen met mijn jurkje (rood met witte stippen) lijk ik op een (uit de kluiten gewassen) Mini Mouse ;-)

Nu nog even een kort verslag over donderdag 28 mei. Wij hebben vanochtend een beetje uitgeslapen. Rond 11.00 uur zijn we naar de Orlando mall gegaan. Dit is een héél groot, overdekt winkelcentrum. Alle winkels zijn geschakeld door een passerelle. Alle merken waren vertegenwoordigd en elk merk had natuurlijk ook een aparte winkel. Mijn favoriete winkel was toch wel de M&M winkel. Niet zo zeer vanwege het snoepgoed zelf, maar meer door de aantrekkingskracht van de winkel. Hij was heel fleurig ingericht in alle M&M kleuren. En de producten die de kleuren hadden, waren zo aanlokkelijk. Natuurlijk kon ik het niet laten om een klein souvenir te kopen. Niet eens om te snoepen, maar gewoon om te hebben.

Net voor het avondeten waren we terug in het appartement. Daar hebben we het de rest van de dag rustig aan gedaan. Waarschijnlijk gaan we morgen naar Seaworld. Maar of dat echt gaat gebeuren, zien we morgenvroeg pas. Elly is een beetje ziek, dus hopelijk is ze morgen weer herstelt.

  • 28 Mei 2015 - 09:28

    Jan Ploegmakers:

    Hallo Monique en Guido, ik dacht in eerste instantie dat je het over een kleding winkel had M&M maar, het bleken snoepjes te zijn ik wist niet dat je daar speciale winkels voor had in Amerika, wij noemde dat vroeger in Nederland Treets trouwens. Ik had gelezen dat jullie morgen naar Seaworld gaan is dat met de Orca's? Dat is natuurlijk een tienvoudige van het Dolfinarium in Hardewijk. Het zal wel mooi en indrukwekkend zijn, dat kun je wel overlaten aan die Amerikanen, wij wensen jullie morgen een prettige dag en veel plezier.

    Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers

  • 28 Mei 2015 - 20:19

    Angela:

    Hoi Monique, Guido, Rob en Ellie,

    Wouw wat een geweldige winkel. Ik vind hem mooi om te zien maar ik zou er ook wel wat van lusten hoor!!!!
    Helaas moet ik wat op de lijn letten ;-).
    Maar die T-shirts en die knuffels............echt helemaal ge-wel-dig.
    Let je op de kilo`s die je mee terug moet nemen in je koffer? ha ha ha ha ha haaaaa, grapje.
    Wat sneu dat Ellie niet helemaal fit is, hopelijk voelt ze zich snel beter.

    Morgen hebben Sven en Fenna de maandsluiting. Groep 1 en 2 treden dan op voor de hele school en hun eigen ouders.
    Fenna is een bloem en Sven leest iets voor met een echte microfoon. Ik zal kijken of ik mag filmen dan kunnen jullie het later ook zien.
    Heb nog veel plezier en niet verder ziek worden hoor.

    Veel kusjes van Mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido en Monique

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 72183

Voorgaande reizen:

02 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Lesbos

29 Juni 2018 - 28 Juli 2018

Nepal adventure

28 Juni 2017 - 03 Juli 2017

Even ertussenuit

23 Mei 2016 - 01 Juni 2016

Vakantie Macedonië

23 November 2015 - 28 November 2015

Rome

22 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Naar Amerika

06 Juni 2014 - 16 Juni 2014

Denemarken incl. Legoland

16 Augustus 2013 - 24 Augustus 2013

Vandans - Voralberg - Montafon

01 Juni 2013 - 10 Juni 2013

Alpe d'HuZes en Marne la Vallee

24 Augustus 2012 - 08 September 2012

Marokko in a nutshell

Landen bezocht: