Hollywood studio's - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Hollywood studio's - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Hollywood studio's

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

25 Mei 2015 | Verenigde Staten, Vineland

Disney heeft zoveel parken dat (als je een beetje fan bent) je gemakkelijk twee weken kunt vullen met alleen maar parkbezoeken.
Vandaag/zondag zijn we naar Hollywood studio's gegaan. Op dit moment vindt hier een StarWars weekend plaats. Veel Disney figuren zijn "verkleed" als StarWars figuur. Dus in plaats van Mickey, heb je nu ....
Door de StarWars weekenden blijkt het wel héél erg druk te zijn. Dat vinden we helemaal niet erg hoor, want de sfeer is relaxed en opperbest.
Op advies van Elly hebben we een heerlijke "cookie" (koekje) gegeten. Al is ons beeld van een cookie iets anders dan, een als appelflap gevormd stuk bladerdeeg met fruit, gelei en pudding erin. Maar ik kan er niets anders over zeggen ... hij was écht erg lekker!
Wat ons op valt is dat alle parken heel schoon zijn en dat het thema tot in de puntjes doorgevoerd is. De shows op hoog niveau. Dit kan een show zijn van een stemacteur, maar ook zoiets als een korte musical. Zelfs de zang van de korte musical is erg goed, voor een show die een paar keer per dag opgevoerd wordt.
De meeste parken eindigen hier dagelijks met een groots vuurwerk, zo ook Hollywood studio's. Dit is een spektakel op zich. Vele medewerkers staan als ware parkeerwachters met hun verlichte stokken te zwaaien. Ze wijzen iedereen op plaatsen waar je stil mag staan (om naar het vuurwerk te kijken) of door moet lopen.
Waar we morgen naar toe gaan weet ik zo niet. We hebben een planning gemaakt, zodat we niets vergeten in al dit Disney geweld.
Maar het zal vast weer een gewéldige dag worden!

Ps: ik heb wat foto's toegevoegd. Ze lijken nu in een mapje van Denemarken te staan, daar krijg ik ze nog ff niet uit. Daarnaast zijn de foto's van slechte kwaliteit. Ik krijg ze niet mooier .... sorry! Komt wel in het fotoboek

• 25 Mei 2015 - 17:21

Jan Ploegmakers:

Jullie reisverslag lezend, krijgen jullie overweldigend veel indrukken en prikkels binnen en dat is leuk om allemaal mee te maken in Holywood studio 's, dat zou ik ook wel willen mee maken en beleven, jaloers makend. Ik heb nu wel foto's kunnen zien van het reisverslag. Wij kijken weer uit naar het volgende verslag, geniet er maar van, veel liefs van Renie, Jan en Bart Ploegmakers