Disney, here we come! - Reisverslag uit Belle Isle Oaks Mobile Home Park, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Disney, here we come! - Reisverslag uit Belle Isle Oaks Mobile Home Park, Verenigde Staten van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Disney, here we come!

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

23 Mei 2015 | Verenigde Staten, Belle Isle Oaks Mobile Home Park

Ondanks dat ik vrijdag erg moe was, was ik zaterdag veel te vroeg (01.00 uur) wakker. Mijn Nederlandse ritme zit er echt nog in, want 01.00 uur is 07.00 uur Nederlandse tijd. Met hulp van de tv toch nog geslapen tot 05.00 uur.
Direct na het opstaan (09.00 uur) hebben we onze huurauto opgehaald. Hiermee zijn we eerst langs Ihop gereden, waar we hebben ontbeten. Ik wil niet zeggen dat het een écht Amerikaans ontbijt was, maar laten we zeggen dat je daar zo veel vet en véul kan eten als je maar wilt.
Van daaruit zijn we naar ons appartement gereden waar we ingecheckt hebben en de koffers achtergelaten hebben. Nu begint het Disney-avontuur echt! We gaan naar het park Animal Kingdom! Dit is onderdeel van alle Disney parken hier in de omgeving.
De omschrijving van een héél grote Beekse Bergen doet Animal Kingdom geen recht, maar dan weet je wel een beetje in welke richting je moet denken. Alle mensen zijn super vriendelijk en de aankleding is tot in de puntjes verzorgd.
De foto's zullen voor zich spreken, denk ik.
Na Animal Kingdom het hotel/appartement verkennen en eten bij de Italiaan. Wij hebben heerlijk gegeten en gelukkig konden we ook kiezen voor een "gewone" maat pizza. Natuurlijk wel een doggybag mee naar huis genomen, gewoon omdat het kan!
Als laatste nog even boodschappen doen .... nou even.
De supermarkten hier zijn groter dan de meeste Makro vestigingen in Nederland. Hier te verkrijgen: "gewoon" voedsel .... van elke soort zeker 4 merken, speelgoed, alle soorten onder- en bovenkleding (van S tot 4x XL), alles voor in de tuin (van plantjes tot barbecues), heel veel medicijnen (veel is in NL alleen te koop in de apotheek), alle soorten spullen voor in een drogisterij en nog véél meer! Rond 22.15 uur konden we relaxen in ons hotel/appartement. Wat een indrukwekkende dag was dit. En weet je .... ik denk dat er nog veel indrukwekkende dagen volgen.
Tot snel bij een volgend verslag.

Liefs Guido en Monique

• 24 Mei 2015 - 17:33

Jan Ploegmakers :

Het klinkt mooi de dag van het bezoek aan het dierenpark (beeksebergen) en over het eten echt Amerikaans Junckfood, ha ha ha geen cliché. Maar als verder alles goed gaat en mooi is het belangrijkst, wij hebben nog geen foto's kunnen waar nemen nog wel van Denenmarken of het ligt aan mijzelf. Kusjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers

• 24 Mei 2015 - 22:42

Big And Small 4: