Laatste dag ... - Reisverslag uit Gantschier, Oostenrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Laatste dag ... - Reisverslag uit Gantschier, Oostenrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Laatste dag ...

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

23 Augustus 2013 | Oostenrijk, Gantschier

Vandaag is het de laatste dag in het Montafongebied. Zoals wij eigenlijk elke laatste dag van onze vakantie doen .... uitslapen, uitgebreid ontbijten, opruimen en daarna iets wat niet te veel energie kost.
Wij zijn naar de lift gegaan waar we onze vakantie ook begonnen zijn; de Golmbahn. Daar kun je op een vrij plat stukje berg leuke, korte stukjes wandelen. Deze lift heeft twee tussenstations. Op het eerste tussenstation zijn we uitgestapt, de wandeling daar was wel heel erg plat. Kort gezegd, niets. Dus heeft Guido kaartjes gekocht voor de Flying Fox en de Alpine Coaster. De Flying Fox is een tokkelbaan (600 meter lang) over een stuwmeer. De Alpine Coaster (rodelbaan van ruim 2,5 km lang) heeft hij al eerder gedaan. Dit vond hij natuurlijk allebei geweldig leuk!
Daarna zijn we met de skilift naar het hoogste punt gegaan om wat te drinken en nog een kleine wandeling te maken. Toen terug naar het huisje om verder in te pakken.
Morgen gaan we rond 7.00 uur op pad. Via de Bodensee rijden we Duitsland in waar we naar Europapark (pretpark) gaan. Van daaruit rijden we terug naar Nederland om 's avonds laat weer heerlijk in ons eigen bedje te kunnen slapen.
Morgen/overmorgen natuurlijk nog een laatste bericht. Tot dan.

• 23 Augustus 2013 - 20:42

Renie:

Hallo Guido en Monique

Wat gaat het snel zo n vakantie en heerlijk genoten van al het moois wat je hebt gezien
    Wij zullen wel heel wat mooie foto s zien als je terug bent
    En dan nog even lekker naar het pretpark en langzaam weer terug naar ons kikkerlandje
    Kijk goed uit op de weg en horen jullie weer als je thuis bent

Heel Veel Liefs van ons xxxx