Alpe d'HuZes try-out - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Alpe d'HuZes try-out - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Alpe d'HuZes try-out

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

05 Juni 2013 | Frankrijk, Alpe d'Huez

Vandaag staat alles is het teken van de dag van morgen. Vandaag zetten al heel mensen een sportieve prestatie neer, maar morgen is de echte, officiële Alpe d'HuZes.

Vanochtend met z'n allen ontbeten. In de lift terug naar onze kamer kwamen we in de lift Greg Lemond tegen. Niet dat ik hem herkende hoor .... maar goed. Hij rijdt vandaag ook een maal mee met de Alpe d'HuZes, stoer hoor!

Daarna samen een korte wandeling gemaakt en toch even een bergje beklommen. Van daaruit hebben we wat mooie en artistieke foto's gemaakt ... altijd leuk.

Na de lunch ging (vrijwel) de hele groep zich voorbereiden op de saamhorigheidsloop. Dit is een loop na een "koers"dag waarin elke wandelaar en hardloper tegelijkertijd over de finish komt. Guido ging ook mee, maar meer om de aller langzaamste op te peppen. Er bleek heel weinig animo te zijn voor deze saamhorigheidsloop; waarschijnlijk omdat er kans was op regen. Het heeft inderdaad even geregend, maar dat was maar een klein kwartiertje.

Guido was moe; heel moe van deze loop. Na het avondeten is hij direct in bad gegaan en daarna naar bed. Dat moet ook wel, want morgen willen Guido en ik samen een keer omhoog wandelen.

We moeten om 2.00 uur ontbijten ... ja ja, je leest het goed ... 2.00 uur. Om 2.50 uur moeten we bij de auto's zijn die ons naar de voet van de Alpe d'huez brengen. Daar starten we dan om 4.30 uur en lopen in het donker naar boven. In elke bocht staan kaarsjes voor mensen die strijden, de strijd gewonnen hebben en de strijd helaas hebben moeten staken. Wij hebben ook kaarsjes laten plaatsen, die gaan we natuurlijk even zoeken.

Het lijkt indrukwekkend te worden morgen, dus ik ga ook snel (proberen te) slapen.

Als ik morgen nog fut heb, stuur ik nog n blog. Toedeledokie

• 05 Juni 2013 - 22:10

Mieke:

zet hem op! ik denk aan jullie.

• 05 Juni 2013 - 23:16

Ploegmakertjes:

Hallo Guido en Monique

Wij zijn trots op jullie en hoop je nog op tv te kunnen zien
    ik hoop voor jullie dat je als nog goed kan slapen want dat is wel heel kort
    Wij wensen jullie heel veel succes en daarna lekker genieten in Euro Disney
    Jullie zijn voor ons al de toppers

Liefs van Pa en Ma en Bartxxx

• 06 Juni 2013 - 03:11

Elly:

En jij denkt dat ik nu weet wie Greg Lemond is....... ;-))

• 14 Juni 2013 - 12:15

Guido En Monique :

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen Greg Lemond kent, dat komt vast door het leeftijdsverschil van de lezers van dit blog ;-).
    Greg Lemond is een oud wielrenner.