Relaxed bezinnen - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Relaxed bezinnen - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Relaxed bezinnen

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

04 Juni 2013 | Frankrijk, Alpe d'Huez

Vandaag start mooi. Veel zon en veel gezelligheid in de groep. Na een ochtend waarin veel mensen langs de masseur gegaan zijn, hadden we afgesproken in de middag met zijn allen te gaan wandelen.

Na een gezamenlijke lunch zijn we een nabijgelegen berg gaan "bedwingen". Het was niet zo veel afzien als de komende dagen het geval zal zijn, maar het is een goed begin. Veel natuurschoon en mooie vergezichten trokken aan ons voorbij. Na een wandeling van zo'n 2,5 uur kwamen we allemaal rood-gebruind terug in ons hotel.

Na het avondeten gingen we direct door naar Palais du Sport (=het Mekka van de Alpe d'HuZes) voor de bezinningsavond. Dit was vorig jaar voor ons een waterval aan emoties, dus een beetje beladen was het wel. Dit jaar hebben we deze avond heel anders beleefd .... vooral mooi met veel herkenning, maar niet zo emotioneel.

Bij terugkomst in het hotel hebben we met z'n allen nog wat gedronken in de bar. Rond 23.00 uur lekker naar bed, want de aankomende dagen worden onrustig en zwaar.

• 05 Juni 2013 - 09:28

Jan Ploegmakers:

Monique en Guido geniet er maar lekker van en bereid jullie maar goed voor op het grote feest, wat aan het eind van dit jaar zit 12/5 jaar getrouwd. Ha ha ha dit is vooral voor mij zelf,ik houd wel van een feestje. PS het is in Nederland ook prachtig weer, nog veel plezier.

• 05 Juni 2013 - 13:00

Renie:

Hallo Guido en Monique wij zijn trots op jullie zet hem op gr pa ma bartxx