Voor de strijders - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Voor de strijders - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Voor de strijders

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

03 Juni 2013 | Frankrijk, Alpe d'Huez

Weer een nieuwe dag!

Wij doen op de alp veel met een klein groepje mensen die we kennen van vorig jaar. We mogen bij hun in het hotel slapen en eten 's morgens en 's avonds gezamenlijk.

Vanochtend zijn we ook gezamenlijk gaan eten. Zelfs voor mij was het even een opgaaf om al om 8 uur aan de ontbijttafel te zitten. Maar als je de nacht vantevoren net te weinig geslapen hebt .... understatement! is een nacht van 10 uur net te kort. Enfin.

Omdat opgeven geen optie is tijdens de Alpe d'HuZes toch gewoon uit bed gekomen. Na een heerlijk en, volgens Franse begrippen, uitgebreid ontbijt moesten we een ding als eerste doen...namelijk even in gedachte terug waarom we hier zijn en vorig jaar waren.

Tsja, natuurlijk moesten we een traantje laten, maar onze gevoelens staan vereeuwigd op de "hartenkretenmuur" en op de kaarsjes die we tijdens de tocht aan laten steken. Zo, dat voelde goed!! Wat die muur allemaal te verduren heeft is onbeschrijfelijk verdrietig en mooi!

Tegen het middaguur zijn we met de groep gaan "trainen". Ik heb vooral veel foto's gemaakte en Guido heeft met de groep de berg alvast een keer bedwongen. Stoer hoor!!

De foto's van het toestel krijg ik (nog) niet op de iPad,dus die houden jullie nog tegoed.

We gaan zo eten en niet al te laat naar bed ... alvast welterusten.

• 04 Juni 2013 - 00:55

Elly:

Goed van jullie lekker vroeg je bed uit op vakantie!!!!!! Hebben wij vandaagook gedaan, om7.30 uur ging ik douchen.... Maar morgen niet hoor ;-))

• 04 Juni 2013 - 01:50

Mieke:

Wat gezellig met zo`n groepje samen van alles doen.En erg goed van Gujdo dat hij al een keer de berg heeft beklommen. Die traantjes mogen ook hoor.Op radio2 is iedere dag van af 4uur een uitzending van af de Alp. Zeer indruk wekend. Succes verder.