Boterham met hagelslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Boterham met hagelslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Boterham met hagelslag

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

08 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisteren zoals gepland om 19.05 uur (plaatselijke tijd) vertrokken vanuit Marrakech. Na een tussenlanding in Rabbat landden we vanochtend om 1.30 uur (Nederlandse tijd) op Schiphol. Na een snelle afhandeling bij de bagageband zagen we al snel de vrolijke gezichten van Rob en Elly weer … heerlijk om weer in Nederland te zijn!
Een paar dingen die me opvielen; lekker leidingwater, een frisse geur en vooral schone toiletten. Tsja, er zijn dingen die je in die twee weken dan toch wel mist.
Na een kort slaapje werkte ons bioritme ons vanochtend alweer rond 9 uur, maar die slaap halen we wel weer in. Natuurlijk een heerlijk eigengemaakt ontbijtje; een boterham met hagelslag! Dat is wat Guido echt gemist heeft. Nu volgen de geijkte zaken als de koffers uitpakken, wassen, opruimen en het afwerken van het fotoboek.
Bedankt voor het lezen van onze blogs en hopelijk bij een volgende vakantie weer een nieuw blog.

Lieve groet van Guido en Monique

• 08 September 2012 - 12:14

Bert En Marijke:

Fijn dat wij meemochten reizen door Marokko.
    Groeten Bert&Marijke

• 08 September 2012 - 16:42

Renie:

Hoi Guido en Moniqu

Fijn weer tehoren dat je goed bent geland en ook weer in ons nederland
    Vakantie is altijd leuk maar als je weer op thuis basis bent voelt dat helemaal goed.
    Verwen elkaar met heerlijke sneetjes brood met hagelslag
    Ik zie jullie nog .

Liefs jan renie bartxx

• 09 September 2012 - 22:52

Ad En Christa:

Fijn dat jullie weer thuis zijn, We kijken nu al uit naar het album! Veel plezier met samenstellen. En fijn jou weer gesproken te hebben. Pap en Christa