Shit happens - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Guido en Monique - WaarBenJij.nu Shit happens - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Guido en Monique - WaarBenJij.nu

Shit happens

Blijf op de hoogte en volg Guido en Monique

03 September 2012 | Marokko, Marrakesh

Vanochtend vol goede moed opgestaan. Opeens bleken Guido’s darmen niet mee te werken. Na geruime tijd op de wc te hebben doorgebracht (ik laat de geluiden maar achterwege) besloten we toch maar niet naar de Ourikavallei te gaan. De kans dat we namelijk een fatsoenlijke toilet tegen zouden komen was nihil.
Vandaar dat we vandaag nog maar een beetje op het dakterras gehangen hebben. Toen het later op de dag wat beter ging, zijn we een normale sandwich gaan eten bij een chique tent hier in de buurt. La Maison Arabe… echt een aanrader vooreen hapje of diner. De massages zijn daar trouwens ook uit de kunst. Tsja, die hebben we maar even uitgeprobeerd. Heerlijk!! Als we over een jaar of 40 misschien eens terug gaan naar Marrakech, dan is die tent trouwens ook prima om te slapen.
Als alle darmen en magen meewerken gaan we morgen met de trein naar Casablanca. Dit ligt aan de zee en volgens de boeken heeft het een leuke haven en vele mooie gebouwen. Mij lijkt de treinreis er naartoe al indrukwekkend. Hoe morgen verloopt lezen jullie in het volgend blog. Dag dag!

• 03 September 2012 - 22:17

Angela En Mama:

Hoi Lieverds,

Wat een shit zooi.
    We missen een foto van het toilet.
    Wel zo toepasselijk geweest, ha ha.

Beterschap
    mama en Angela.

• 04 September 2012 - 17:38

Jan Ploegmakers:

Hallo Monique en Guido, zijn jullie er inmiddels achter waar jullie de darm problemen hebben opgelopen want, dat is natuurlijk niet fijn om op je vakantie deze problemen te hebben? ik ben wel een beetje jaloers dat jullie naar Caslablanca gaan dat is een stad van 5.550.000 miljoen inwoners (natuurlijk opgezocht op Wiki pedia), met een smelkroes aan allerlei culturen en relligie`s. als ik de naam van deze stad hoor moet ik altijd aan de speelfim met dezelfde titel denken met Humbfrey Bogard en Ingrid Bergman die speelde zich daar af en is een echte klasiekker geworden.

En de treinreis lijkt mij in Marokko ook een avontuur, ik hoop niet dat jullie aan de buitenkant van de trein moeten gaan hangen vanwege de drukte in de trein, want dan wordt het echt een avontuur.
    Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen van deze dag en lees het wel in jullie volgende reisverslag.

Groetjes Renie, Jan en Bart Ploegmakers